miercuri, ianuarie 1

LA MULTI ANI 2014!

LA MULTI ANI!
Si sa ai parte anul acesta de tot ceea ce iti este de folos pentru a avea o viata senina si prospera!
Iti doresc sa ai curajul sa speri, sa iubesti, sa cresti si sa faci pasi marunti pentru vise mari!
 
 
Va doresc sa fiti respectati, sustinuti, imbratisati, sa aveti mii de motive pentru a zambi, pentru a aduce bucurie in preajma, pentru a darui!

UN 2014 SANATOS, AMABIL, VESEL, OPTIMIST, CU MULTA DRAGOSTE SI FERICIRE, ARMONIE SI INTELEGERE CU CEI DRAGI (SI NU NUMAI), IMPLINIRI SI DARUIRE! :)

2 comentarii:

Anonim spunea...

La multi ani Claudia!
Multumiri pentru urari(sunt pentru toti dar eu le iau personal, sunt un egoist, ma sti...)
Sa-ti fie bine si mai cu noroc anul asta.Trebui sa schimbi ceva anul asta ,nu stiu ce , ce simti tu ca ti se potriveste mai firesc.Eu as vrea sa te vad un pic mai rotunjoara, si cu o carticica noua scrisa si de ce nu , si publicata.Te sarut cu mare drag

DOAR NOI spunea...

@ Anonim:

Iti multumesc pentru vizita si pentru ca ai luat urarile personal! :)

In noroc nu mai cred de mult! Am muncit enorm pentru tot...chiar si pentru iubirea pe care am pierdut-o sau risipit-o...

Cartea este scrisa... amlucrat chiar si in noaptea de Anul Nou la ea... sper sa fie publicata!

De rotunjit nu stiu daca am vreo sansa... momentan sufar enorm... si sincer imi doresc sa mor... iar Dumnezeu sa dea zilele mele cuiva care stie sa le aprecieze. :)

Imbratisari si saruturi cu drag, Anonimule!

Multumesc pentru curajul de a-mi scrie! :)

Un an minunat! :)