luni, mai 21

Zambete si nori

Zambind, am inlaturat norii furiosi de ploaie. Ma gandeam de ce intalnesc oameni, care ma pacalesc? Nu am gasit raspunsuri... cel putin nu acum... (corectare: nu este vorba de relatii sentimentale... hahaha).
Stiu ca oamenii din viata mea sunt foarte bine sortati...  Cu unii, comunic telepatic. Altii, ma mentin la un nivel crescut de conversatie, si ma bucur cand se intampla asta. 
O noua saptamana isi deschide aripile in viata mea. Zilele sunt din ce in ce mai aglomerate. Cu toate acestea ma bucur...de fiecare om intalnit... de fiecare mesaj primit... de fiecare idee de poveste... de fiecare carte rasfoita si dorita... de fiecare pas facut spre viitor.
Viata este un joc de carti.. sau de Pacalici... :) Daca joci corect, te va face invingator. :)
Soapte de iubire si munti de dor... se astern in palmele mele asudate de amintiri... si zambete.

Niciun comentariu: