luni, mai 21

Tu, eu, noi si iubirea

Am momente cand imi este atat de dor de tine, incat imi vine sa-mi rod buzele... apoi unghiile si apoi urechile. De ce? Pentru ca iti place sa ma saruti. :) Cand mi-e dor de tine, ma gandesc la flori de camp, la spice si la maci in special. De ce? Pentru ca esti deosebit. Cand te visez, e ca si cum as citi dintr-o carte. Te ador pentru ca esti atent, amabil, vesel. Daca nu vrei sa iesim in parc de teama capuselor, iti promit ca ma fac fata cuminte, si voi sta in bratele tale, spunandu-ti povesti cu Optimismul care invinge Pesimismul si Jumatatea plina a paharului cu apa care dizolva Jumatatea plina a paharului cu vin (sau orice bautura). Vreau sa-mi canti.... orice... si vreau sa iti mangai chipul bland si proaspat barbierit. 
Cand te saturi de mine, imi iau agenda si scriu. Povestea noastra va prinde contur... si intr-o zi de iarna, cu zapada si viscol, tu, linistit, invelit intr-o patura pufoasa, o vei citi nepotilor. Eu, din sezlong, voi zambi, ridicand privirea din ciorapul tricotat si te voi corecta sau iti voi adresa intrebari: "Iti amintesti cand ma sarutai pe furis?"
 De-abia astept dragul meu acele clipe... :)

2 comentarii:

Irina spunea...

Frumos ;)
imi place cum ai facut loc capuselor acum la moda in Ro. in povestea asta romantica ;) Cred ca de fapt ele te-au inspirat :))

DOAR NOI spunea...

@ Irina:

Am scris in gluma... fara sa gandesc... asa a iesit pur si simplu, aseara inainte de a inchide calculatorul... :)

Zambete si bucurii... :)