luni, octombrie 5

Offf... offf...

Când am creat acest blog, eram abătută şi tristă. Ştiam că scrisul mă scoate din starea asta şi am început să scriu pe blog... cochetam aşa cu diverse site-uri pentru femei. Una dintre fetele de acolo, m-a sfătuit să creez un blog.
Nu aveam dorinţa de a avea succes. Ei, dar ca tot omul, când am văzut că am "admiratori", oameni care mă citesc... mi s-a urcat la cap. Acum sufăr când văd că scad în clasamente. Dar, scriu din hobbz şi nu profesionist, aşa că m-am resemnat.
Am traversat o perioadă în care aşteptam ca toată lumea să mă laude, să-mi spună lucruri frumoase... şi aşa a fost. Când am dat de greu sau am primit informaţii contradictorii, mi-a fost greu, am clacat.
Atunci, un prieten mi-a spus: "Asta se întâmplă pentru că aştepţi prea mult de la ceilalţi şi prea puţin de la tine. Îţi pasă prea mult de părerea altora. Pentru ce?!"
Încet încet, am început să devin mai independentă de părerea oamenilor. Nu e uşor.
După cursul de scriere creativă, s-a discutat despre crearea blogurilor şi despre comentariile, fel de fel, ce pot fi primite. N-am crezut. Eii... Toma necredinciosul plăteşte. Nu mai mult de ieri.
Cineva aştepta de la mine numai cuvinte de laudă, răsfăţ şi voie bună. Ei, nu se poate! Trebuie să fim realişti şi să lăsăm frustrările acasă. Să acceptăm că toţi suntem oameni, cu bune şi cu rele, cu momente mai vesele şi mai triste în viaţă, că nu putem fi de acord mereu cu tot ce ne spun ceilalţi. Plus că, uneori, parcă suferim de mania persecuţiei. Avem impresia că cineva a postat ceva ca să ne atace personal. Nu este aşa! Nicidecum!
Nu sunt obligată să dau explicaţii de ce postez o anumită poezie, la o anumită dată, etc. Scriu ce vreau şi cum vreau. Scriu pentru mine şi nu pentru alţii - dacă vor să citească şi să-mi dea un răspuns e perfect, dacă nu, nu.
Aşa deci, zâmbete şi bucurii! Luaţi-mă aşa cum sunt. Nu sunt perfectă. Nici nu vreau, nici nu pot.

2 comentarii:

Mikka spunea...

Nu esti obligata nimic, draga mea.
Nici sa scrii, nici sa citesti, nici sa comentezi, nici sa primesti sau sa stergi comentarii. E un joc. Un mare joc. Se joaca el cu noi, daca ne lasam sub frau... Ori ni se pare ca ii punem frau... Sus-jos... Ce conteaza... Ce conteaza??? Fun-ul! Cand nu te mai face sa te simti bine, lasa-l... Nu-l sterge, Doamne feri... Lasa-l si gata. Joaca-te cat vrei si cum vrei. Nu-l lasa sa dea dependenta. Doar "dixtreaza"-te, cum zicea un baietel, fost elev, acum multi ani...
Si invata despre tine cat poti. Jocul asta ne invata pe toti...

Hai, mai fata frumoasa, vorba lui Octavian Cotescu, mare actor si mare om:
"I-a facut ei pe ei sau ei pe ei?"

Noapte de minune sa ai!

DOAR NOI spunea...

Mulţumesc!
Mă dor răutăţile... am încercat să înseninez zile şi chipuri... dar nu pot zi de zi.
Oare am uitat de iertare? Se pare că da...
Oricum eu IERT!
Şi uite cum, "o fată frumoasă" - cine o fi oare? - mă face să am o noapte cu maximă inspiraţie la poveşti...
Îmbrăţişări de dor, cu dor şi dor!