marți, octombrie 6

Ironică

Rog domnii anonimi, dar care se semnează caragialiceşte, care îmi trimit comentarii răutăcioase, să facă un duş rece şi să se abţină de la a-mi mai scrie.
Mulţumesc pentru înţelegere.
A... şi dacă nu vă place ce scriu, de ce mă lecturaţi?
B... dacă citiţi, citiţi în ordine ca să înţelegeţi.
C... vă aştept să scrieţi mai frumos decît mine. Mă înclin în faţa dvs.
D... culmea, am prieteni.
E... postez comentariile cu bun simţ, nu cu frustrări neacceptate.
"E unul care scrie mai bine decât mine?
Cu atât mai bine ţării, şi lui cu-atât mai bine.
S-apuce înainte, să urce cât mai sus,
La viitoru-i falnic, se-nchină al meu apus." (Vasile Alecsandri)

Un comentariu:

DOAR NOI spunea...

Da... uneori din grabă, mai anagramez. Mulţumesc pentru avertisment. Am să mai citesc şi gramatică.
Dnule Ninu G., dei sunteţi lipsit de simţul umorului, sunteţi un domn drăguţ.
Gusturile nu se discută.
Nu ştiu de ce vă faceţi rău citindu-mă. Sunt atâtea bloguri interesante de unde puteţi învăţa ceva. Progresaţi vă rog! Doar sunteţi un om cult... nu mă judecaţi, vă rog frumos. Îmi ştiu calităţile şi defectele, plusurile şi minusurile. Nu am nevoie de lauda dvs.
Scrieţi dvs. corect, frumos, şi promit să vă citesc.
Cu toată stima...