luni, octombrie 5

Comparaţie compromiţătoare

N-am spus eu asta... dar e drăguţă - pe alocuri - comparaţia şi am spus să vă amuzaţi şi voi!
Barbatii sunt precum pantofii:
· Cei care iti plac, te costa…
· Foarte putini merita pastrati mai mult de un sezon…
· Daca nu ii iei potriviti, s-ar putea sa te bata…
· Cei comozi nu te atrag, iar cei care te atrag, nu vor sa intre…
· Oricat le-ai vorbi, nu devin mai maleabili…
· Unul singur… nu e de ajuns decat pentru cenuserese…
· Unii merita lasati la usa …
· Lumea te judeca in functie si de ei…
· Alte femei te invidiaza pentru ai tai, iar tu le invidiezi pentru ai lor…
· Cei sireti trebuie legati… Dar, absolut...
· TOTI TREBUIE CALCATI IN PICIOARE!!!!

Un comentariu:

DOAR NOI spunea...

Dnule Anonim Ninu G., care imi tot trimit comentarii. Invata sa citesti. Am scris la inceput ca acest post nu este scris de mine.
Ai citit?
Bravo....
Sper ca ai inteles.
Eu nu sunt frustrata si iti raspund: prima si ultima oara.
daca nu iti place cum scriu, de ce ma urmaresti?
Nu te chem la nunta, oricum. Nu te mai chinui cu insulte. Fii domn pana la capat.
Ganduri bune!