luni, septembrie 12

A inceput scoala

Mult succes tuturor!
Imi este dor de scoala, de copii, de meserie... dar gemenii mei sunt tot mai activi pe zi ce trece si imi doresc sa stau cat mai mult alaturi de ei. 
Cu toate acestea, ma gandesc zilnic la scoala, la copii. Scriu povesti publicate in revista DOXI de la editura CD PRESS, care se distribuie in scoli. Am realizat jocuri utile copiilor. Pacat ca editurile nu investesc, iar mie imi este peste mana investitia. Vorba unei prietene: "daca nu suntem si noi bogate!" Insa, viata m-a invatat ca totul se intampla cand trebuie sa se intample. Stiu, simt ca aceste jocuri vor prinde viata si vor ajuta multi copii.
Un an scolar cu sanatate, putere, optimism, bucurii si vise implinite copii, parinti, cadre didactice!
Doamne ajuta!

Niciun comentariu: