luni, septembrie 12

Toamnă

A sosit și toamna. Pe căldurile acelea insuportabile, o imploram să vină. Nu pot spune că sunt foarte încântată. Se întunecă devreme și nu îmi place. Micuților le place aerul și s-au învățat cu program de parc și plimbare. Motoarele mele au cam încetinit. Sunt prinsă cu multe proiecte dragi sufletului meu, care vreau să prindă contur, să prindă aripi. Am nevoie de puțin curaj. Acum trebuie să pun în balanță foarte bine totul. Nu mai sunt singură! 
Nu mă pot vindeca de mania de a cumpăra cărți. Culmea: cărți pentru copii. Sper să le folosesc cât mai curând la nivel larg. 
Poveștile mi le scriu mai nou pe  telefon. Eu care sunt atehnică, acum profit la maxim de aparatură. Cu toate că nu vreau să îmi învăț copiii cu tehnologie, ci vreau să ne jucăm și să construim foarte mult împreună, parcă s-au născut la imprimantă. Adoră telecomanda, telefonul, notebook-ul și calculatorul. 
Vă doresc o toamnă bogată în vise împlinite!

Niciun comentariu: