miercuri, ianuarie 15

Azi...

Băiatul cu BMW-ul a recunoscut că este vinovat. Nu are CASCO și nu avea bani să își repare mașina decât pe banii mei. Și-a cerut scuze... oricum nu mă încântă și sunt supărată pe viața nedreaptă... pe faptul că trebuie să dau mereu... și să primesc arareori... și atât de puțin... 
Îmi mărturisește zâmbind:
- Lasă... e bine că m-ai zgâriat... ne-am cunoscut și noi...ne salutăm prin cartier... 
- Mulțumesc, dar nu sunt deloc încântată că te folosești de asigurarea mea... și apoi eu plătesc mai mult...
...
O colegă de facultate (la a cărei nuntă am fost domnișoară de onoare la Mamaia în 2012) m-a invitat la ei.. în Chitila. 
- Dacă nu ai mașina zgariată, vino cu mașina!
- Nu am bani pentru rovinieta! Hahaha....
Cică să mai cred în tradiții... mi-a pus voalul pe cap și nimic. Nu m-am căsătorit!!!! 
....
Am mai discutat cu Rux de pe www.copilarim.com care m-a încurajat și mi-a trimis muzică și un film CLICK la care trebuie să mă uit... cu Adam Sandler. 
.... 
Am ascultat povești scrise de elevii mei de la uman... și sper să găsesc curajul de a-mi susține inspecția pentru echivalarea gradului I cu doctoratul. Am emoții și niciun chef, dar măcar mai primesc 200 de lei la salariu infect de 1100. 
... 
Am citit mult în ultimele seri... povestiri frumos scrise de Jeffrey Archer, un scriitor britanic... despre dragoste... în multe feluri:
- dragostea unei mame pentru doi fii, unul artist, fără talent, care ajunge un bețiv; celălalt mediocru la învățătură, care devine directorul unei fabrici de roți și își întreține fratele. Când moare, îi lasă prin testament toate tablourile pictate, pe care i le cumpărase din dragoste de frate.
- dragostea sau lipsa acesteia a oamenilor din jur în momentul în care le spui că ai dat faliment și îi rogi să te ajute prin faptul că ar fi bine să îți înapoieze banii pe care i-ai împrumutat cândva. Este uimitor să vezi că cei mai devotați îți sunt străinii... slujnica... nepotul... etc.
Este o carte minunată: ”Să scurtăm povestea” - editura VIVALDI, 2001.

2 comentarii:

copilarim spunea...

:)
iti tin pumnii la inspectie!!! :D

DOAR NOI spunea...

@ copilarim:

Iti multumesc mult! Va fi dupa vacanta din februarie! :)