marți, decembrie 31

Multumesc in 2013

Multumesc bunului Dumnezeu pentru tot ce mi s-a intamplat, bun sau  rau. Am invatat ca a avea credinta inseamna sa daruiesti, sa ajuti atat cat poti pe cineva, sa te rogi pentru ceilalti, apoi pentru tine.
Multumesc Iulianei pentru ca nu m-a lasat sa renunt la pelerinajul din Grecia. A fost o calatorie culturala si spirituala de neuitat.
Multumesc doamnei director pentru ca a crezut in mine si mi-a facut catedra intreaga la un colegiu bun si ca imi pot face meseria la nivel inalt. 
Multumesc colegilor care ma stimuleaza sa evoluez profesional. 
Multumesc prietenei care a renuntat la prietenia noastra, crezand ca nu poate face fata succesului meu. 
Multumesc Mariei Valentina care a crezut in Tobias si mi-a facilitat sansa de a ajunge la  Braila, dar si Andei, care mi-a confectionat elefanteii pentru ateliere si m-a sprijinit sa ajung timp de 4 zile la Costesti, Valcea. 
Multumesc tinichigiului care m-a pacalit cu banii, crezand ca, daca sunt femeie sunt si proasta. Minciuna are picioare scurte, iar eu sunt o femeie isteata... care mai intreaba in dreapta si in stanga.
Multumesc prietenei care m-a imprumutat cu bani pentru a ma deplasa cu Tobias si atelierele prin tara. Fara ea nu reuseam... multumesc si celor care mi-au platit cazarea si masa. 
Multumesc A.G care, mi-a facilit interviul la radio3net (un vis de mult asteptat, din studentie, cand am mers la radio Total pentru un interviu), care va fi difuzat in ianuarie.
Multumesc Lilianei pentru ca a crezut in povestile mele si m-a dus sa impartasesc bucuria cu cei care au urechi sa auda si ochi sa vada la TvH, in emisiunea Doctor H.
Multumesc  si celor care nu au apreciat nimic din ce am facut, din ce am daruit (timp, energie, prezenta, sustinere)... 
Multumesc Doamne  ca am botezat un baietel (un vis de vreo 2 ani de zile pentru care m-am rugat asiduu) pe care il iubesc, si care ma iubeste la randul lui enorm. 
Multumesc pentru toate calatoriile... pentru toate piesele de teatru vizionate... pentru cartile lecturate si lansarile la care am mers.
Multumesc pentru darurile, felicitarile, urarile si vestile bune din acest an.
Multumesc ca am regasit stima de sine si am renuntat la a face compromisuri doar pentru "a fi bine" (am invatat ca oricum nu este.. ).
Multumesc acelui om care mi-a fost alaturi in toate peregrinarile mele prin tara si care sper sa aprecieze candva... indiferent cat de tarziu ar fi. Am avut rabdare si am sperat ca ne vom intemeia candva o familie frumoasa. Se pare ca Dumnezeu da, insa nu baga si in traista! Dar, orice sut in fund este un pas inainte. Te iert, asa cum am facut-o mereu! :)
Multumesc pentru criza biliara facuta ieri, care sper sa ma purificat de toate relele.

Niciun comentariu: