marți, octombrie 9

Anesteziata

In ultima perioada, stau si privesc anesteziata la oamenii din jurul meu. Am innebunit cu totii, probabil si eu. Tati care primesc custodia copilului, desi e cam dubios pentru o mama "onorabila". Totul se face in vazul lumii... scandal... ecografia unui bebe... nunti... despartiri... logodne... totul se spala in publicul din fata unei lumi, numita FACEBOOK. 
Lovituri pe la spate din partea oamenilor in care ai crezut, alaturi de care ai impartit un fruct... un gand.. un vis. De ce? Mai ales ca drumurile noastre sunt separate... pasiunile asemenea... nu ne mai "leaga" nimic. E socant! A fost un soc din care nu-mi pot reveni. 
Imi fac meseria cu drag, pentru ca nu-mi place sa ma prostituez intelectual. Predau si celor care imi spun ca ei nu stiu sa rezolve un exercitiu, dar stiu sa faca SEX. Le explic, calm - nu ma recunosc - ca a face sex nu este o stiinta, ci un instinct....animalic...asa cum este nevoie de a se hrani sau a bea apa. Tace. Nu stiu cat a inteles... dar a tacut... :(
Merg pe drum si ma rog, discut cu Tine Doamne, ca intre buni prieteni. De ce dupa ce predau un proiect la timp, nu mai primesc niciun raspuns? De ce am devenit atat de rai, ciudati, invidiosi, insuportabili? 
Unde ne-am pierdut demnitatea? Unde ne-am lasat bunul simt? 
Nu pot face nimic... sunt dezgustata... dar nu ma las murdarita si doborata de nesimtirea si rauttatea celor din jurul meu.
Ne degradam pe zi ce trece...
Primesc fotografii de la evenimente importante.... sunt rugata sa preiau proiecte.. sa fac una, alta. Dar cati m-au intrebat daca sunt sanatoasa, daca mi-au trecut durerile de spate.... daca mai traiesc? NIMENI!

7 comentarii:

Unknown spunea...

ti-as da un sfat, poate nu e cel mai bun, insa iti spun: "scumpo inceteaza sa fii buna, fii buna cu tine si te-as ruga sa te iubesti pe tine."
Ai grija te rog!
Fii in paza celui de sus!
pup cu drag,
Liuba
xxx

Pr.Victor spunea...

Bună dimineaţa Claudia. În mare parte ai dreptate, în cea mai mare parte a gândurilor expuse. Şi cum eu sunt mai optimist, aş zice că sunt oameni care s-au gândit la sănătatea ta şi poate că n-au avut curajul să întrebe.
O zi bună cu spor, răbdare şi linişte în toate cele propuse.

DOAR NOI spunea...

@ liuba:

Incerc sa iti ascult sfatul. Te ador.Sanatate si spor in toate.

@ Pr. Victor:
Buna dimineata. Multumesc pentru raspuns...pentru ganduri...pentru rugaciuni.
Ca un facut,mi s-a virusat calculatorul pe care aveam proiectul "meu de suflet"... si mai pierd timp in finalizarea lui.Si ma intreb din nou... ?! De ce? De ce? De ce? Pana cand numai mie?:)

Pr.Victor spunea...

Nu doar ţie ţi se întâmplă. Acum câţiva ani am pierdut definitiv o lucrare dragă mie, una pentru care am muncit enorm. Era perioada în care abia învăţasem câte ceva din ale calculatorului. Nici azi nu am refăcut lucrarea, deşi trebuie să revin la scris pentru că e un vis mai vechi al meu.
Problema este că uneori noi punem la suflet toate aceste mici nejunsuri. Sunt oameni (n-aş vrea nici ca ei) care impasibili trec peste toate lucrurile din viaţă cu aceeaşi uşurinţă, fără să simtă durerea, bucuria, neajunsul ori împlinirea sufletească.

DOAR NOI spunea...

@ Pr. Victor:

Suntsigura ca nu mi se intampla numai mie... si probabil toate au un rost, chiar daca eu sunt presata de timp....De fapt termenul limita ma sperie...faca-se voia Domnului. E tot ce pot spune.
O zi binecuvantata, cu bucurii si impliniri.:)

Anonim spunea...

mioara.marin: of, multa amaraciune. cu siguranta stii ca suntem aici, alaturi de tine...dar nu intotdeauna stim cum sa o spunem. cu cei mici va fi greu pentru ca vin din familie cu aceste mentalitati. dar cineva trebuie sa reziste pe baricada demnitatii si a bunului simt. educatorii au totusi un impact extraordinar asupra copiilor. materia preferata a unui copil este cea predata de profesorul pe care il indragesc si il aleg ca model. un zambet mic pentru noi?!

DOAR NOI spunea...

@ Mioara. Marin:

Multumesc!
Uneori te poti simti singur intr=o masa de prieteni. Se mai intampla. Sufletul este altceva decat trupul. :)

este o perioada mai grea...
Va trece si asta...
zambesc... si ofer ce pot mai bun in continuare...:) am postat...