joi, iunie 28

BAC-ul

Ieri, pe la orele 20, sună telefonul. Număr necunoscut.
- Claudia, nu ştiu dacă îţi mai aminteşti de mine, dar legile lui Murphi spun că atunci când ai nevoie de un om, îţi aminteşti de el. Sunt X de la liceul Z. Am fost colege. 
- Da, sigur îmi amintesc (Doamne ce tânără eram... îmi ziceau elevii să ţin mereu catalogul în preajmă, altfel mă confundă). 
- Ei, am o elevă care dă bacul la bio şi are nevoie de ajutor.
- Dar bacul este săptămâna viitoare. Nu pot face minuni.
- Măi, sper că a învăţat şi are nevoie să-i stabileşti nişte chestii.
- Bine, dă-i numărul meu de telefon.
Şi chiar mă gândeam că am un program prea lejer de vacanţă... :))
Aşa că, în cromozomi să ne batem şi în leucocite să ne imunizăm.... probleme cu respiraţie să descifrăm... şi eseuri despre nutriţie să consolidăm. 
Zile relaxante cititorilor mei.... :)

Niciun comentariu: