vineri, iunie 22

22 iunie

 A sosit vacanţa... bine, pentru unii mai există BAC-ul (atât pentru elevi cât şi pentru profesori), examene de obţinerea unui grad didactic, examenul de titularizare (cu al său bine cunoscut tam-tam în presă; eu sunt de acord... trebuie să trăiască şi jurnaliştii din ceva; nu pot scrie cronici literare sau despre vitamine şi caniculă şi ploi şi zăpezi la infinit; de aceea, din când în când, câte o celebritate îşi ia viaţa.... ca să-i mai deturneze de la linia meteo...).
Azi, împlineşte 18 ani, băiatul unei verişoare. Este copilul pe care l-am crescut din prima zi. Tocmai ce luasem vacanţă (ca elevă atunci) şi m-am mutat la ei vreo două săptămâni. Îmi luasem în serios rolul. Ieşeam cu el afară.... lumea mă privea ca şi cum aş fi fost un urs carpatin în piaţa din Berceni.... Bine, mama a sunat după mine şi a insistat să mă întorc acasă, să mă bucur de copilărie. 
 Între noi, s-a creat o relaţie specială. Ne înţelegem din priviri, mă sună când are nevoie de un sfat.... este un băiat frumos, inteligent şi vesel. La mulţi ani, Andrei!
Vara are farmecul ei.... o plac pentru că mă îmbrac colorat, lejer, iar vestimentaţia este bogată. Mă bucur de leagănul din curte, de lecturi în răcoarea serii, de plimbări în parcuri.
Am primit ofertă pentru Paris, 4 nopţi - 999 lei. Zâmbesc. M-am convins că şi francezii sunt la fel de mincinoşi, fricoşi, fără cuvânt.
Îmi doresc o minune... o schimbare majoră în viaţa mea... atât. Nu ştiu în ce plan... dar îmi doresc să fiu surprinsă în mod plăcut de viaţă. Vreau să întâlnesc oameni curajoşi, care să mă susţină în proiectele mele de a face lumea mai frumoasă (atât cât se poate). Nu mi-au plăcut niciodată persoanele plângăcioase.... care se sperie de fiecare lătrat al unui câine.
Vreau să fac ordine în viaţa mea, şi să elimin aşa numiţii prieteni falşi... care nu se pot bucura de realizările mele. Nu voi mai povesti nimic nimănui până nu le împlinesc.
Vreau să trăiesc o vară frumoasă... de neuitat... cu lecturi multe... cu regăsirea copilului din mine (deşi nu l-am părăsit niciodată)... cu îmbinarea utilului cu plăcutul... cu zâmbete şi bucurii la fiecare pas... :)...fără aşteptări de la nimeni...

Niciun comentariu: