marți, aprilie 24

Vise şi scriere

Ieri noapte am visat că scriam. Creionasem personaje,iar prinseseră viaţă şi mă vizitau. Era frumos, deoarece puteam scrie lejer, doar ascultându-le. Ele îşi jucau cuminţi rolurile. Problema a fost când m-am trezit în zori de zi, cu dorinţa de a mai dormi încă puţin... ştiind ce mă aşteaptă. 

Vreau concediu... unul de studii... pentru scriere.... zău că m-am plictisit de toate.... :)

Ştiinţa mă oboseşte teribil....plus că nu-mi place... :(

Îmi doresc un nou capitol în viaţa mea... nu ştiu... să lucrez la o grădiniţă, să spun poveşti... să mă joc cu piticii.... :)

Nu mai vreau teste... teze... lecţii de citit... explicaţii ştiinţifice de dat şi dezbătut... Zău că m-aş apuca să studiez literele şi să evadez în ţara poveştilor.... definitiv şi irevocabil....

Niciun comentariu: