marți, februarie 14

Despre cartea mea, "Tolba cu povesti"

Greu se misca lucrurile in tara asta... mai ales cand esti mic, cu bun simt si tolerant.
Rugasem pe administratorul unui site despre carti, sa ma ajute sa imi pormovez cartea cu povesti. "Tolba cu povesti" este platita de mine pentru a prinde viata. Nu am cum sa o raspandesc fara ajutor. Nu pot oferi la infinit carti gratuit. Nu ma dau banii afara din casa, mai ales ca sunt datoare unui prieten ce m-a ajuta cu o suma consistenta.

Am cerut ajutorul in decembrie. Am trimis cartea pentru a i se face recenzie. Mi s-a promis ca dupa sarbatori. Bun. Din ianuarie tot sunt dusa cu vorba - noroc ca am citit povestile cu Pacala (scart, marti ) si am inteles ca e traditie in popor - ca va aparea recenzia si cartea va putea fi vanduta. Nimic. Ba se imbolnaveste recenzorul, ba recenzia nu este buna si e nevoie sa fie rescrisa. Ma doare indiferenta aceasta, precum si neseriozitatea. Nu au avut curajul sa imi spuna ce si cum. De fiecare data, a fost nevoie sa intervin eu cu intrebari. Nu-mi place sa fiu agresiva, dar imi place ca oamenii sa fie responsabili.

Azi, am primit un mail ca au inceput timid promovarea volumului meu. Acesta este link-ul:

http://www.bookiseala.ro/claudia-groza-tolba-cu-povesti/70906.html

6 comentarii:

KaBea spunea...

Draga noastra,iti tinem pumnii si-am sa pun si eu pe blog.Pana atunci te invit sa-ti"primesti"zambetul de multumire de la o mica cititoare.Pupici.

DOAR NOI spunea...

@ KaBea:

Multumesc mult.
Pupici si imbratisari Karinei.:)

AA spunea...

Succes Claudia, abia astept sa o comand si pe aceasta pe langa Tobias, mi-a placut tare mult fragmnetul din povestea Boabelor de mazăre, este educativa ca de-altfel toate povestile tale, am material didactic pentru Selena cand se va face un pic mai maricica :)
Inca o data iti urez mult succes!!!
Pupici,
Adriana

DOAR NOI spunea...

@ Adriana Alexandru:

Multumesc... o poti de acum..:)

ganduri bune!

Unknown spunea...

Succese tie scumpa mea!
Abia astept sa citesc cartea nepoteilor mei.
Fragmentul e superb!
Felicitari cu prima promovare, sper sa nu fie ultima!
Te pup

DOAR NOI spunea...

@Liuba:

Multumesc din tot sufletul.:)