marți, februarie 14

"Oscar si Tanti Roz" de Eric Emanuel Schmitt

Imi doream atat de mult sa citesc aceasta carte.... poate unde aveam nevoie de o lectie despre viata.

MULTUMESC MIHAI ca mi-ai ascultat rugamintea si mi-ai trimis aceasta carte.

Acum, cu lacrimile innodandu-se in barba - n-am mai plans asa de la lectura romanului "Singur pe lume" - va rog, va implor sa cititi aceasta poveste, ca lectura OBLIGATORIE.

M-a emotionat faptul ca si eu ii scriu lui Dumnezeu in fiecare seara, oricat de obosita as fi. Am descoperit insa, ca Oscar - personajul principal al cartii - scrie mult mai frumos decat mine. Am invatat ca viata merita traita si ii poti cere lui Dumnezeu un lucru in fiecare zi: rabdare, curaj, incredere, voie buna, zambete. Am descoperit cat de importanti sunt prietenii, ce frumoasa e dragostea, ce MINUNATI sunt PARINTII!!!





Niciun comentariu: