luni, februarie 14

valentine's day


si azi iubesc.

nu sarbatoresc aceasta zi imprumutata, seaca, searbada. descopar pe zi ce trece ca, majoritatea relatiilor care se vor cladite pe dragoste, sunt de fapt construite pe interes. e trist, si ma doare sa constat asta, dar e realitate.

insa, iubesc...
ce anume? sau pe cine?
ma iubesc pe mine, ca exist. clar asta e de bine. iubesc oamenii care ma accepta asa cum sunt, care ma fac sa ma descopar permanent. iubesc oamenii care ma folosesc. iubesc oamenii care ma privesc urat si ma vorbesc de rau - asta inseamna ca sunt OM. daca as fi placuta de toti oamenii as fi fost un robot, ceva artificial.
iubesc oamenii care zambesc pe strada... (ieri, o doamna la vreo 70 de ani, ma privea admirativ in statia de autobuz, si-mi zambea; i-am zambit).
iubesc cantecele ritmate, dar si muzica clasica.
iubesc povestile... iubesc scrierea creativa... iubesc soarele si-mi iubesc meseria.
iubesc sa tin companie oamenilor care se simt singuri.... mult mai singuri decat mine.

chiar daca sunt singura... IUBESC...

6 comentarii:

darry.anna spunea...

Frumos!

Iubirea si daruirea nu au nevoie de o zi specială pentru a fi celebrate.
Sufletul bun si inima calda iubesc si daruiesc in fiece zi!;)

DOAR NOI spunea...

@ Darry.anna:

Asa este... descopar ca am ce iubi... si mi-e binisor si asa. Sau cel putin acum. Caci toate mi-au venit la timpul potrivit, cand am fost capabila sa le inteleg rostul si sa ma bucur de ele.

Zambete, bucurii, imbratisari magice!

Carpe Diem spunea...

Mare dreptate ai. Nu avem nevoie de sarbatori pentru a iubi. Si cel mai bine face sufletului nostru sa ne iubim pe noi insine. Sa ne acceptam cu calitatile si defectele noastre.

O zi minunata iti doresc.

Alisandra spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=N-roGMGyFu0

DOAR NOI spunea...

@ Carpe Diem:

Multumesc Ionut!

Iubesc viata, ma iubesc pe mine, si iubesc frumosul din fiecare om ce-mi iese in cale...

E important sa ne acceptam si sa ne uitam adanc in interiorul nostru... :)

DOAR NOI spunea...

@ Je ne reve plus:

Multumesc din suflet Georgi!

Un pupic, un buchet mare de zambete si imbratisari optimiste!