joi, decembrie 9

perle de azi... :)

"doamna, mi-ati dat 4 temporar sau definitiv?"

"cum adica?" intreb calma, stapanindu-mi rasul.

"adica, mi-ati trecut nota in creion sau cu stiloul?"

"cu stiloul draga mea! notele se trec in catalog cu stiloul!"

"doamna, acum strigati corigentii?"
"nu..."
"doamna, dar pe mine ma paste pericolul corigentei la biologie...?"

sa rad sau sa plang... raspund elegant si didactic!

cativa baieti erau transpirati leoarca.

"cine e transpirat are 2 puncte scazute la purtare!" le comunic.
"doamna, dar intrebati-o pe mama, asa transpir eu mereu"... spune unul dintre ei, pusti istet, cu note bune.

zambesc... si o las ca la-nceput.

O fetita cocheta, ma intreaba:
"doamna, de ce mi se cojeste nasul?"
"mai, si eu patesc. cred ca ni se usuca tenul caci nu ne hidratam suficient", raspund.
"da, doamna, sa stiti ca eu nu beau apa deloc cat sunt la scoala."

ce frumos ma distrez eu la scoala! hai ca imi place! ma mai duc si maine!

4 comentarii:

Iuliana spunea...

Orice ai zice, e interesanta meserai asta! Ti-am zis de multe ori ca te invidiez! :)

DOAR NOI spunea...

@Iuliana:

am momente - foarte rare - in care ma amuz... :)

Anonim spunea...

pai,lasa-te,din cate inteleg nu ai motive sa mergi mai departe si cum posturile in invatamantul privat sunt ocupate........

DOAR NOI spunea...

@Anonim:

Multumesc...

ma voi lasa atunci cand consider ca nu mai am ce darui...

momentan mai am o farama.... :)

ganduri bune!