vineri, decembrie 3

o profa exigenta, dar cuminte


pe zi ce trece, ni se cer tot mai multe hartii pentru scoala. copiii au obosit. eu una, si mai si. plus ca, sincer nu-mi mai place "mediul". credeam ca am inebunit eu. eu care am revenit in sistem de anul trecut. ma doare sa-i vad batandu-si joc de ei. colegii de matematica erau azi exasperati caci la clasa a VII-a nu stiau sa inmulteasca doua fractii. de ce? pentru ca parintii fac presinuni sa-i trecem, legea spune la fel si tot asa.

eu zambesc, caci, la mine as putea spune ca e mai usor. si ii intreb: "ati vazut vreodata un melc?" "daaaaa...." "si, cum se deplaseaza....?" "prin miscare... :)" "perfect.... si imi doresc sa ma fac vanzatoare de covrigi... ".

cu toate astea, traiesc si momente emotionante...

azi, un elev - cam de 7-8, deci nu prea ne agream noi asa mult - imi spune, cu lacrimi in ochi: "doamna, stiti, azi este ultima zi cand va vad!"
"de ce?"
"ma mut la o scoala sportiva..."
"sa ai succes, sa auzim de tine.."

la o alta clasa, o eleva imi spune ca am fost cuminte si mi-a facut de Mos Nicolae o bratara din ata (foarte frumoasa). un alt pusti, imi spune: "doamna, dvs. chiar ati fost cuminte. ce vreti sa va aduca Mos Nicolae?" "multe, Sergiu, multe." "eu mi-as dori sa va aduc copii doamna!" zambesc. "da, cine stie ce surprize imi pregatesc mosii astia haiosi!"

la final, asa... pentru un zambet. asteptand sa ies intr-o strada principala, un domn imi acorda prioritate. zambesc, si ii spun: "nu, nu, multumesc!" ce o fi spus domnul: "vai de capul tau de soferita!" de obicei ma risc, ma aventurez, dar am momente in care stau cuminte in banca mea, sa fiu eu sigura pe manevre.

seara frumoasa! scrieti-i lui Mos Nicolae!




Niciun comentariu: