joi, decembrie 23

final


mai sunt cateva zile si totul va ramane trecut.
am scapat, dar a fost greu si a durut.
am luat stiloul, am notat... si-am zambit.
bile albe vs bile negre : 85 la 15.
prieteniile mi-au fost cernite.
au ramas DOAR cei care ma merita.
vartejul vietii din ultimele saptamani
(multumesc lui - cauza care a starnit furtuna)
mi-a adus oameni minunati,
care m-au prins de-o aripa,
mi-au oblojit ranile si mi-au repus zambetul pe chip.

flux si reflux. noapte si zi. cald si rece. rau si bun. trist si vesel.


au fost lectii dure primite de la viata.
o diploma nu iti daruiesti un suflet mai frumos.
o palma poate sa stearga toata iubirea de pe fata pamantului.
o dragoste ranita te poate tine captiv in trecut.
niciodata, dar niciodata nu distruge visele cuiva!
cand esti parasit, fii demn,
nu-ti scoate orgoliul si frustrarile la iveala.
asculta-ti intuitia, nu te incapatana sa crezi ca esti un zeu.
toate, bune si rele, iti sunt intoarse cu varf si indesat.
nu judeca si critica pe altii, ci pune mana si construieste-ti viata.
asuma-ti greselile, doar asa poti evolua.

2 comentarii:

Mikka spunea...

... si peste toate astea, alege sa fii tu, cum esti:
si bun si rau,
si slab si in putere,
si intelept si nebun de legat,
si mic si mare,
si-ndulcit si fiere,
si fiu de sclav si fata de-mparat...

nu-i nimenea perfect, dar este atat de judecat...

putere, draga mea, asta iti doresc, putere sa vezi. Sa te ridici din astea, ca sa poti vedea.

... printre altele, sa vezi:
casa casa
masa masa
dragostea dragoste
trupul frumos,
sufletul frumos,
omul frumos
dragul de drag si de viata
pasul indraznet pe drum, fie soare sau ploaie, senin sau fum
si peste toate, sa te iubesti mult, sa sa-ti vina dragostea repede, (mai ales) cand nu te astepti...
Am zis!
hoo-hoo-hooooo!

DOAR NOI spunea...

@Mikka:

Draga mea.. muultuuumesc! credeam ca m-ai uitat, ba chiar m-ai renegat.

Mi-ai scris atat de frumos, sincer, adevarat... incat am prins ceva putere sa continui sa fiu EU, DOAREU.

Sa fie cum e mai bine pentru fiecare... desi cred in MAGIA CRACIUNULUI... nu o pot veni acum....

Imbratisari si un Craciun linistit, cu bucurie si sanatate din belsug!