sâmbătă, noiembrie 27

ingeri si lectura

in juru-mi e o liniste obositoare. se aud ingerii cum isi spun rugaciunile. Timpul a oprit putin pe peronul garii, pentru a regla ceasul care s-a oprit intr-o alta zi a vietii. limba mare este la cifra 4. cea mica o urmeaza indeaproape. s-au unit. "inseamna ca te iubeste cineva!" imi soptesc secundele. zambesc! ce copilarii.

fulgii de nuca de cocos zboara peste ciocolata fierbinte. se topesc incetul cu incetul si mirosul dulce imi gadila narile.

imi apas perna si o fac sa fie pufoasa. pilota aerisita, ce miroase a iarna ma inconjoara. cartea are un format micut. culoarea copertelor ma binedispune. frumusetea personajului principal ma face sa visez. paginile alearga una dupa alta.

patrund in gradinile si saloanele din poveste....

v-am lasat cu bine! pe curand!

2 comentarii:

Dee spunea...

Am terminat cartea...si mi-a placut tare mult!

Pupici.

DOAR NOI spunea...

@Karina:

:) Multumesc!

@Dee:

Ma bucur ca ti-a placut!