sâmbătă, noiembrie 27

bucurii in dar


bucuriile mici sunt atat de intense! fiecare bucurie este asemenea unei picaturi de roua, adica: stralucitoare.
este o noua zi si vreau sa fiu mai buna decat ieri!
va fi o zi in care am nevoie de inspiratie si de cuvinte.
va fi o seara dedicata artei, asa cum seara de ieri a fost dedicata mamei.

dimineata de ieri mi-a adus in dar un "zambet cu folos" de la Tudor

dimineata de azi mi-a adus in dar primul cadou din colectia celor de Craciun de la Karina.

prin tara a inceput sa ninga, dar eu nu vreau... nu-mi place frigul. de niciun fel. nici cel din aer, nici cel din sufletul oamenilor.

un weekend de poveste si cu povesti, tuturor!


3 comentarii:

Lavinia Dance spunea...

cred ca nimanui nu-i place frigul, dar cu toate astea eu ma bucur de primii fulgi de nea: imi place ce ai scris, pentru ca reiese multa speranta de aici !:)

DOAR NOI spunea...

@Lavinia:

Multumesc de vizita, dar mai ales ca mi-ai lasat un gand curat si tineresc!

Da... speranta moare ultima! INTOTDEAUNA!

Ganduri deosebite si imbratisari cu voie buna!

Lavinia Dance spunea...

multumesc si eu >:D<