joi, octombrie 7

ALEG SA FIU EU!


e frumos si indicat sa avem modele, pe care sa le urmam. Dar mereu m-am intrebat: pana unde sa le am ca exemplu? Nu vreau sa devin o copie la indigo a vreunei vedete autohtone. Sunt o persoana originala, care tine la unicitatea ei. Dupa lupte si ganduri fel de fel, am decis: ALEG SA FIU EU!

Cine sunt eu va veti intreba acum. Ma descriu. Sunt o persoana sociabila, vesela, optimista, cu multe vise, care doreste sa evolueze in fiecare zi, putin cate putin. Cum reusesc? Citesc o ora pe zi, obligatoriu! Ascult o melodie noua – noua pentru mine. Invat un proverb, un vers, un citat. Imi place sa zambesc… ador zambetul pe chipul meu… ma face mai tanara, mai frumoasa, mai puternica. Un zambet imi da aripi sa zbor pana sus la nori, unde imi las visul in cutia cu vise. Un inger le citeste si le implineste pe rand.

E asa bine sa fiu eu cu mine si gandurile si dorintele mele, si nu eu in hainele altcuiva.

Niciun comentariu: