vineri, mai 21

barbatii ce ma iubesc neconditionat...




zambesc. ma gandesc ce cautare va starni acest titlu. poate va fi foarte citit sau nimeni nu il va lua in seama.
in viata mea, exista doi "barbati" cu acelasi nume: Rares.
unul are 7 ani si cateva luni bune (vreo 8 cred). este elev in clasa I. este istet foc si foarte neastamparat. are o energie debordanta. este pasionat de dinozauri. sunt mandra de el. a invatat sa citeasca si chiar ii place. este criticul numar 1 al povestilor mele. el este cel care le-a ascultat primul. el mi-a spus ce ii place si ce nu. datorita lui, povestile mele au prins viata. zilele trecute imi spunea ca a gasit o greseala (stiu ca sunt mai multe) in carticica de povesti si i-a spus mamei (buna prietena din facultate): "Sa-i spunem neaparat Clauditei ca a gresit!" (il puteti admira in prima fotografie).
al doilea Rares, este baietelul sportiv - face tenis si fotbal, merge pe role ca un profesionist -, a carui bona este mama. mi-e tare drag. l-am acceptat ca pe fratele nostru vitreg. cu el particip la expozitii de dinozauri, mergem in parc, ne jucam de-a eroii din carti celebre ("Robin Hood" "Tarzan"). este baiatul talentat care mi-a dedicat primul "tablou" din viata mea.
sunt "barbatii" care ma iubesc neconditionat si ma rasfata spunandu-mi: Claudita!
ii ador si le doresc sa fie sanatosi si sa aibe o soarta buna!

Niciun comentariu: