duminică, februarie 24

Lectură

În ultima vreme am reușit să citesc pe fugă câteva pagini. Atât. Privesc cărțile și apoi îmi amintesc că am de corectat teste, de predat rapoarte și cine știe mai ce. 
În ziua metodică, am reușit să fac un atelier de lectură la Școala Lauder. În rest, absolut nimic. Ba chiar ajung de serviciu pe școală. 
Lectura a devenit un lux... dar nopțile pic frântă,alături de copii. Am seri când reușesc să mă ridic să închid laptopul. 
M-am pregătit chiar și cu lanternă de carte, astfel încât să pot citi sub pătură, alături de copii. :) Nu mai reușesc. Am crezut că este doar o perioadă, dar văd că se întinde. Adevărul că trei ani în care nu am dormit, ba chiar am făcut efort psihic, am scris și iar am scris, am predat texte la comandă nu se recuperează în două luni. În decembrie am clacat fizic. Și psihic puțin.... am momente de depresie adesea. Am momente în care simt o tensiune crescută și nu mă mai mulțumește nimic. 
Însă... revenind, am început „Povestea mea” de Michelle Obama și „Paula” de Isabelle Allende. Apoi, într-o seara în autobuz am citit câteva pagini din „Privind înăuntru” de Petronela Rotar. 
Sunt recunoscătoare pentru fiecare pagină citită, pentru fiecare poveste scrisă. 

Niciun comentariu: