duminică, februarie 24

Grădinița

Micuții au început grădinița. Au evoluat mult. Ana vorbește în propoziții, iar Horia vorbește mai clar. Fiecare este cu aptitudinile și pasiunile sale. Ana este foarte isteață. Prinde totul din zbor. Cântă împreună cântecele învățate de pe youtube. Într-o zi mi-a spus că vrea carte cu schelet. Îmi pare rău că nu am posibilitatea financiară să investesc câteva milioane de lei în cărți Usborne, care sunt excelente calitativ și minunate pentru această vârstă. Le-am cumpărat cărți. Au rafturi pline. Ana chiar și le ordonează după bunul plac.  
Cu toate că Ana a plâns mai mult, ea s-a adaptat mai repede și mai bine la grădiniță. Acum, chiar cere să mergem la „gădi”. A fost greu, dar acum ne-am obișnuit cu drumul. Mergem din Apărătorii Patriei până în Rahova la grădiniță. Într-o dimineață, chiar îmi spunea Ana că sunt copii care nu merg cu mașina.
- Păi nu merg cu mașina pentru că locuiesc aproape! Și noi am mers pe jos când a fot zăpadă mare și am rămas câteva zile la buni.
- Da, mami. Tiu! 
Îmi place că fac tot felul de activități. Încerc să lucrez cu ei, dar nu am timp, și parcă nici răbdare. Eu îi vreau direct academicieni. Hahaha! 
Mă bucur că știu să salute, să spună mulțumesc, scuze. Oricum nu voi renunța niciodată la aceste lecții de bun simț. 
Horia are o memorie fantastică și o orientare foarte bună în spțaiu. Mă ajută când conduc. Îmi spune când e verde la semafor. Recunoaște străzile pe unde este nevoie să mergem. Cunosc magazinele... Mega, Profi. :) 
Îmi doresc să mergem cu ei în natură. Mult. În zone diferite. Munte, pădure, mare.Ei iubesc marea. Își amintesc de anul trecut. 
Da. Vreau să le ofer călătorii... atât cu mașina, dar și cu trenul, cu vaporul, avionul, etc. 

Niciun comentariu: