duminică, noiembrie 4

Timp!

Fac ce fac și dau din timpul meu.... aiurea! Anul acesta am toate clasele de a XII-a, real. Majoritatea dau bacalaureatul la biologie! Suntem „obligați” să facem pregătire pentru acest examen. De parcă în acele ore poți să le torni informația direct în neuroni!
Programul mi-a fost făcut special pentru a-mi putea duce și aduce copiii de la creșă/grădiniță! Așa că, efectiv nu pot rămâne în liceu după orele de curs. Plus că, fiind foarte mulți, nu găsesc nici sală liberă. Ce m-am gândit eu? Să îi chem sâmbăta!
Așa că, acum am un stres în plus. Cum să fac să îmi așez în weekend și ateliere - care îmi plac și îmi aduc și un venit, și activități cu micuții mei, care sincer sunt cei mai defavoriți de toată nebunia care este în capul meu, dar și timp pentru sufletul meu?
Adorm cu cartea în mână.
Nu mai pot scrie noaptea așa cum o făceam până nu demult. 
Viața mea e un haos total!
Uneori privesc neputincioasă cum Ana fărămițează mâncarea, cum Horia răstoarnă cutia cu mingii, cum siropul pentru tuse se scurge din linguriță și totul devine lipicios. Ce să fac mai întâi? Cu ce să încep?
Să mai spun că mă îmbrac numai cu blugi? Să mai spun că privesc pe fereastră la toamna minunată care ne alină sufletele, parcă special sosită pentru mine, pentru a petrece timp afară cu copiii, la joacă în parc, la plimbări de adun frunze (o pasiune pentru copii, în special pentru Ana) și eu stau în casă pentru a corecta testa, pentru a scrie povești personalizate (ca să constat apoi că am muncit degeaba... că pentru o întârziere de o zi, dar livrarea poveștii, doamna nu are bunul simț să achite munca) și să dorm. 
Nu știu unde greșesc! Nu știu de unde și cum să mai scot niște timp liber! Asta în condițiile în care nu gătesc, ci doar încălzesc sau comand telefonic. Norocul meu că gemenii iubesc pizza. Observă orice afiș,orice pliant care are desenat pizze! :))
E dificil cu lipsa timpului... cu oamenii care devin tot mai distanți  și mai reci!
Îmi e greu că nu pot să ies cu elevii la activități extrașcolare! Dar poate va veni și vremea pentru asta. La dirigenție îmi doresc să îi ajut să devină OAMENI BUNI! Vreau să facem activități caritabile. Vreau să aibă încredere în ei și pasiunile lor! Vreau să fie buni,răbdători și blânzi. Măcar atât pot face pentru ei!
Rugile să vă fie ascultate!
Muțumesc celor care mă citesc! Nu mă supăr dacă îmi scrieți câte un sfat, o încurajare pe mail claudia.groza@gmail.com  

Niciun comentariu: