duminică, noiembrie 4

Dorințe

Îmi doresc să fim cu toții sănătoși... și când spun asta, chiar mă gândesc la toți oamenii din lume. E o nebunie generală! Suntem răi! NU ne mai ajutăm, nu ne mai ascultăm, ne ferim unii de alții, copiii știu ce este depresia de la vârste prea fragede, invidia ne macinăm chipurile și sufletele. 

Apoi...îmi doresc să am mare griijă de mine și de copiii mei. Să stăm împreună - timp de calitate - cu povești, muzică, desene, puzzle, diverse jocuri creative! Îmi doresc să îi îmbrățișez cât mai mult! Adesea, de la stres, nervi, oboseală, îi împing, îi îndepărtez de lângă mine. Apoi, le cer iertare!

Îmi doresc o zi în care să stau în pat și să citesc! Toată ziua!

Îmi doresc o zi pe săptămână în care să mă întânesc cu prietene la o gură de vorbă!

Îmi doresc să am locul meu special, unde să scriu! Visez la balcon transformat în birou de scriitoare!

Îmi doresc o casă pe pământ, cu geamuri mari și foarte luminoasă!

Îmi doresc zile întregi petrecute la munte sau în diverse zone pitorești... unde să ne jucăm, să scriu, să  fim bine!

Îmi doresc ca 2019 să îmi aducă multe târguri de carte unde să particip cu familia și firma „Călătoria cărților”. 

Îmi doresc să fiu organizată și să ajut cât mai mulți oameni!

Niciun comentariu: