duminică, octombrie 14

Ieri

Ieri... m-am răsfățat cu un ecler cu ness. Am luat și tarte cu fructe. Horia - care mi-a moștenit gustul pentru dulce - a mâncat două. Mă bucur atât de mult când mănâncă. Este foarte slab. Iar creșa și stările de vomă, l-au slăbit și mai mult. 
Acum o înțeleg pe mama care se îngrijora și suferea când nu mâncam.
Apoi, am adormit în timp ce citeam.
Apoi, privind în jur, nu am mai suportat și mi-am impus să pun aspiratorul. Gemenii au pictat. Geamurile sufereau de prafuire acută, așa că, le-am șters. Măcar am luat stratul gros de  praf și am putut privi culorile minunate ale toamnei. 
Atât... căci pe micuța mea o durea burtica (are probleme cu constipația și a căpătat teamă de procesul defecației)și nu am putut ieși nici macar o jumătate de oră afară.

Niciun comentariu: