duminică, octombrie 14

Eu

Aș vrea să dorm...mult....și să mă joc.
Mă întreb dacă ar fi o soluție să îmi iau un concediu fără plată (deși am datorii uriașe). Să stau să scriu și să fac ateliere. Dar aș câștiga numai pentru a ne hrăni. Restul..?
Sunt obosită și fiica mea e atât de dificilă. Este foarte căpoasă! Vrea să fie totul ca ea, când vrea ea. Uneori mă sperie. Dacă o cert, vine și îmi cere să o pup, mă strânge tare de gât. Dar nervii mei, oboseala, faptul că am multe - prea multe - de făcut. mă aduc în pragul disperării. Nu vreau să fiu o mamă rea! Nu vreau să fiu o amintire urâtă pentru ei.
Într-o seară, am fost nevoită să îi scot din casă pe la 19.30 pentru a mă întâlni cu contabila să îmi dea ștampila firmei, care rămăsese la ea.
Le stricasem somnul. Adrmiseră în mașină, iar când am ajuns am fost nevoită să îi trezesc. Horia a adormit. Ana  nu a vrut. Normal că a plâns de mama focului din cauza oboselii, când ea voia să stea în pat, să se uite la desene. Pe Horia l-am trezit. Iar el iubește - ca și mine - somnul. A plâns o oră cât am stat pe drum - am  fost și să căutăm laptele praf fără de care nu dorm - și m-am enervat teribil. Nu îmi place când nu îmi găsesc calmul și puterea de a-i lua în brațe, de a-i alina. Acasă fac asta. dar pe stradă, nu pot. Sunt grei! Plus bagaje, plus celălalt care stă agățat de mine sau rămâne în urmă. Parcă aș fi o femeie singură! Așa mă simt! Așa mă comport! 
Doamne ajută-mă să găsesc o soluție minunată! Doamne, fă un MIRACOL și ajută-mă să găsesc o grădiniță, aproape de casă, unde picii să fie îndrăgiți și să se ducă de drag! Am nevoie de o MINUNE!

Niciun comentariu: