joi, august 16

Bucurii

Fiecare zâmbet, fiecare îmbrățișare, faptul că au încredere în mine și mă caută îmi dă putere și energie! 
Îi iau în brațe, deși sunt grei și îi pup cu toată dragostea! Sunt o femeie norocoasă și o mamă iubită, adorată de copiii săi. E tot ce îmi pot dori!
Ana iubește cartea scrisă de mine „Tolba cu povești”. Poate vor scrie la rândul lor povești. Cine știe! Poate chiar ale lor. Le doresc o viață frumoasă, cu multe realizări și o doză de înțelepciune. Le doresc să facă cele mai bune alegeri! Să trăiască în țările pe care le consideră potrivite pentru personalitatea lor.
Horia îmi spune „alo ta”, adică telefonul tău când îmi bipăie telefonul.
Ana este cochetă, s-ar schimba de zece ori pe zi, dar și năzdrăvană. Ultima treaptă a scărilor este sărittă de fiecare dată. Țopăie precum un iepuraș. Dar este atât de pufoasă și de dulce (miroase a vanilie, a cozonac, a tot ce este bun) încât nu ai cum să te superi pe ea.
Vremurile s-au schimbat! 
Am afacerea mea și aș putea să fiu 100 % antreprenoare. Dar mi-ar consuma și mai mult timp.
Îi ador și mă străduiesc ca măcar seara să le dedic TIMP pentru povești, pentru gâdilat și jucat!

Niciun comentariu: