sâmbătă, iunie 16

VACANȚĂ

Nu am așteptat niciodată vacanța ca acum! 
Ultimele săptămâni m-am târât efectiv la școală. Bine, asta când aveam ore dimineața! 
A fost un an greu, dar frumos!
Greu pentru că am revenit (deja obosită!) din concediu de creștere gemeni! Nopți nedormite, proiecte editoriale, povești, multe planuri își puseseră amprenta. Programul de început care se schimba permanent. Drumul care este destul de lung! 
Însă, am descoperit un colectiv primitor și blând. Am găsit colegi minunați, deschiși, inteligenți. Am avut parte de înțelegere și multă încredere. 
Știu că puteam face mult mai mult. Am tras de mine să fac esențialul. Dar va fi mult mai bine în anii următori!
Am reușit să îmi îndeplinesc un vis! TITULARIZARE LA LICEU! 
A sosit VACANȚA! În primul rând vreau să dorm. Am restanțe mari. Apoi, bineînțes multă lectură, multe ieșiri cu micuții (Doamne ajută să îmi permit financiar!) povești, să mă ocup de afacere mea, să întâlnesc oameni minunați, să am grijă de familie, de relație. 
Vacanță frumoasă tuturor! 
Dorințe împlinite!  

Niciun comentariu: