sâmbătă, iunie 16

Lecturi

Am descoperit cărțile scrise de Amos Oz. Minunate!
Am decis ca în această vară să citesc mult, foarte mult. Am lacune și frustrări din cauza absenței lecturii. Nu știu cum pot trăi oamenii fără cărți, fără lectură, închiși în același cerc al existenței. 
Am să țin cont de recomandările și postările Dianei Alzner și voi merge din nou la bibliotecă, deși am șansa de a avea biblioteci bine dotate și la mama, și aici (moștenire de familie a soțului).
Îmi doresc să citesc foarte mult și cărți pentru adolescenți. Vreau să scriu pentru alt segment și am nevoie de o viziune asupra scrierii pentru ei.
Au apărut de asemenea cărți despre scris pe care mi le doresc!
Vreau să evoluez în acest domeniu!
Cred că, la un moment dat, îmi voi lua un an sabatic numai pentru lectură! Liviana Tane călătorește pe urmele marilor scriitori. Este un proiect minunat! Este o femeie curajoasă! Eu nu îmi permit momentan decât lecturi din toate colțurile lumii. Asemenea lui Jules Verne.  

Niciun comentariu: