sâmbătă, mai 19

Eu cu mine

Am căpătat de la o vremea dorință nebună de a face prea mult. E o boală sigur! Am o mulțime de proiecte frumoase, unele care stau în așteptare, am copii minunați de care uit să mă mai ocup, am cărți de citit, teste de corectat, geamuri de spălat și rufe de călcat, iar eu cum citesc pe facebook că X  a citit ceva, sau a mers în cutare loc, la Y eveniment. parcă aș vrea și eu. Hei!  Femeie nebună! Stop! Ai tot ceîți dorești! Ai ce face! Ia-le pe rând și vei reuși. 
Adevărul este că nu pot fi moț peste tot. 
Adevărul este că îmi place discreția (de aceea nici nu merg la balurile elevilor mei, de câd sunt profesor nu am fost decât la unul, maxim două).
Adevărul este că nu pot și nu știu să fac totul. 
Adevărul este că AM TOT CE ÎMI DORESC, FAC CEEA CE ÎMI PLACE ȘI PRIMESC LA MOMENTUL POTRIVIT CEEA CE AM NEVOIE.
Adevărul este că îmi doresc timp pentru a cunoaște oameni care realizează activități pentru copii, iar eu să merg cu gemenii, în calitate de mamă. 
Adevărul este că îmi doresc recreere și evadare din oraș. Mă bate gândul să închiriez un apartament în Brașov sau alt oraș (Sibiu, Cluj) și să scriu, să mă plimb și să mă distrez cu micuții noștri.

Niciun comentariu: