duminică, octombrie 19

Noi... și visele

Te zăresc în spatele acelui nor.
Deși mi-am promis să nu mai iubesc
Să nu mai răsfăț pe nimeni,
Nicicând,
Te descopăr trist și fricos,
Te mângâi, te încurajez, te ridic.

Măcar recunoști cât ești de mic.
Și apreciezi puterea din brațele mele firave.
Poezii ai tot primit,
Multe iubite ți-au scris 
Altele te-au cadorisit
Cu obiecte pe care nu mi le permit.
Dar niciuna nu a crezut în visele tale.

Acesta este rostul meu în viața ta,
Să îți fiu alături.
În împlinirea visului tău.
Să te sprijin, să îți zâmbesc,
Drumul luminos să îl găsesc,
Povești frumoase să creionez,
Viața ta să o echilibrez.
Aripi să-ți ofer,
spre nori să zburăm,
Lucruri bune să realizăm,
Copii orfani să ajutăm,
Visele oamenilor dragi să le conturăm.

Îmi doresc să reușim,
Împreună să fim,
La bine și la rău,
Oricât ne-ar fi de greu,
Să zâmbim mereu,
Să fim prieteni sinceri...
Să ne bucurăm,
De fiecare zbor,
De fiecare curcubeu,
De soare, de ninsoare,
De orice ploaie ce mă ține în brațele tale.



Niciun comentariu: