duminică, iunie 8

Vacanta....

Vineri seara primesc un telefon de la tanara care mi-a facut grafica pentru urmatoarea carte de povesti, dar inca nu am reusit sa ne vedem fata in fata. Mi-a spus ca o agentie de turism cauta animatori pentru taberele de vara si sa sun,spunand ca din partea ei.
Sun... si sunt programata la o intalnire sambata. Doamna este incantata de atelierele pe  care le-am facut cu copiii... si ma programeaza la toate taberele din aceasta vara. Asa ca, va fi o vacanta calatoare... nu prea voi sta pe acasa... decat sa imi schimb hainele....
Sper sa imi fie de folos pentru suflet si pentru minte... 
Dupa amiaza zilei de ieri a fost o plimbare lunga in parcul Oraselul Copiilor... cu inghetate.... si povesti ce urmeaza sa le scriu.... 
Seara... lectura "Cum sa obtii ceeea ce vrei si sa vrei ceea ce ai" de dr. John Gray... 

Niciun comentariu: