duminică, februarie 16

Mic dejun

A fost unul din cele mai frumoase dejunuri pentru mine...
Paine delicioasa facuta in casa... branza... gem... si cafea...Aproape frantuzesc!
Chiar daca stiu ca totul este o joaca... (ca in copilarie jocul "de-a mama si de-a tata")... o accept pentru moment... cu toate ca sunt foarte constienta de faptul ca gresesc. 
nesiguranta imi da tarcoale.... dar, vorbind cu o colega de-a mea (ieri, in timp ce supravegheam la olimpiada de istorie)... am realizat ca este foarte important sa fiu eu sigura pe mine (mai am de lucrat putin la capitolul sofat) si atat. Daca nu va fi sa ma casatoresc si sa am copiii mei... (desi imi voi strange bani pentru fertilizare in vitro - caci tot dau de barbati fricosi... care controleaza totul in momentele de intimitate)... stiu ca voi avea o viata frumoasa... cu multe calatorii si realizari personale (chiar daca ma lupt enorm pentru a le implini). 

Niciun comentariu: