vineri, februarie 7

Avem copii talentați! Poveste scrisă de un puști de nici 9 ani

Mulțumesc din tot sufletul părinților care au crezut în talentul propriilor copii, apoi mi i-au încredințat pentru a le îndruma creativitatea, pasiunea și viața pe un drum corect și bun, care poartă numele de „SE POATE!”.
Mai jos  aveți povestea unui băiețel de aproape 9 ani... care iubește lectura... și nu numai atît. ACEST LUCRU SE VEDE! ESTE MANIERAT ȘI POATE PURTA LEJER O CONVERSAȚIE CU UN ADULT! 
A fost o experiență deosebită pentru mine... ca și cea de la Costești - Vâlcea... și sper să nu fie ultima.
Îmi doresc ca părinții să investească în educația copiilor... e atât de important și de vital!

NORUL TRISTEȚE
de Cătălin O.
Într-o zi, norul Tristețe se trezi chiar mai trist ca de obicei. Nu știa de ce, așa că, hotărî să se ducă la prietenul lui, Norul Fericire. Își făcu așadar bagajul și plecă. Norul Fericire îl primi călduros, poftindu-l în sufragerie și îl întrebă:
-       -  Care e problema?
-       -  Mă simt mai trist decât de obicei.
-        - Hm... ce ai făcut aseară?
-        - Păi... am mâncat, m-am uitat la un film și am adormit.
-      -   Hm... aha! Ploaia ta are stropi mici?
-      -   Da! Tot timpul!
-       -  Când ploaia ta are stropi mici, gândește-te la mine, iar stropii vor deveni mari, puternici, veseli și tu vei fi fericit!
-       -  Oauuu! Mulțumesc.
     Am putea continua povestea, dar cerneala nu mai vrea.

Niciun comentariu: