vineri, ianuarie 17

Oameni și oameni printre OAMENI

Acum vreun an sau poate doi, cam pe vremea aceasta, traversam o perioadă urâtă, ca și acum. Am discutat cu o amică, care trecuse și ea de curând printr-o experiență sentimentală neplăcută și hotărâsem să ieșim la un cappucino, să discutăm ca între fete. Dar... de unde... nu mi-a mai răspuns la mesaje... la mailuri nici atât. Am înțeles: nu își dorește... nu are timp... etc.
Cu timpul, am descoperit de fapt că cercul ei de prieteni/prietene era elevat... aveau bani... ieșeau în locuri scumpe, teatre, ateneu, operă. 
Nu și-ar fi dorit în ruptul capului să aibă drept prietenă pe cineva care a experimentat și dormitul în mașină sau la cort, care are un salariu de profesor, care se îmbrăcă de la reduceri. 
M-a durut o perioadă... și chiar am regretat... dar nimic nu este întâmplător. Cu siguranță trebuie să învăț ceva din treaba aceasta.
Oare chiar așa? Numai banii contează? Faptul că ești îmbrăcată cu haine de firmă și ai prieteni cu vile este cel mai important? Doare.. chiar îmi doream să discutăm, să o am prietenă... 
Viața te învață că e mai bine să fugi de oameni falși, care uită unde s-au născut... și ce este important în viață (bunătatea, armonia, prietenia sinceră). 

Niciun comentariu: