vineri, ianuarie 31

La radio3net Florian Pittiș

O dorință mai veche mi s-a împlinit. Aceea de a-mi promova poveștile pe lungimea undelor... radio.
Fusesem pe 19 decembrie, dar din cauza unor defecțiuni tehnice, emisiunea nu a putut fi transmisă în direct, iar înregistrarea s-a pierdut... sau nu a fost salvată.
Așa că, am ajuns aseară... invitată în emisiunea „MICROFONUL DESCHIS” cu Mădălina Ion.
A fost frumos... deși nu m-am auzit încă, știu că am făcut ceva bâlbe, plus o mulțime de ĂĂĂĂĂĂĂ- uri.
 Sloganul emisiunii...

Fotografia de final...
Și textul - EMOȚIONANT - de promovare a emisiunii....

Claudia Groza este CINEVA pentru absolut toti copiii de care se ocupa. Este profesor de biologie si autoare de povesti pentru copii. Am invitat-o la "Microfonul deschis" ca sa ne vorbeasca despre un personaj foarte indragit- Tobias, despre cursuriminime.ro sau despre povestilelizei.blogspot.ro. Un om minunat, luminos, cald si talentat de la care veti avea ce invata. Ora 21.00, 30 ianuarie, www.radio3net.ro

Niciun comentariu: