luni, decembrie 23

Dorinte in 2014

Multumesc pentru tot ce am:
- o mama minunata, puternica, talentata, chibzuita, speciala!!!!
- o sora angelica, care ma sustine financiar mereu;
- prieteni putini, dar  sinceri si buni;
- o slujba care imi place la nebunie si imi ofera posibilitatea de a fi creativa;
- harul de a scrie povesti;

Imi doresc pentru 2014:

- senin in viata mea...
- un gram de noroc si o soarta buna care pur si simplu sa ma surprinda... sa imi fie favorabila pentru intemeierea unei familii frumoase, voioase, sanatoase... fara a sta sa magandesc de zeci de ori daca sa fac pasul sau nu... sa fie ceva romantic, foarte adevarat, palpabil... 
- energie, sanatate si optimism pentru a-mi duce la bun sfarsit toate proiectele;
- calatorii in Timisoara, Cluj, Oradea... 

Niciun comentariu: