joi, noiembrie 21

La Gaudeamus

La Gaudeamus... ceva lume in seara aceasta... :) 
Cateva lansari... actori.... oameni care iubesc cartea! :)
Tobias nu a avut parteneri de joaca... doar doi copii, un baiat si o fetita, frati,au primit elefantei albastri, decupati si realizati cu multa migala de o prietena de nadejde, Anda Jidoveanu! :) Iti multumesc si aici, prietena draga si extrem de talentata!
Mi-am imbogatit colectia de semne de carte cu doua semne de carte: unul de la Renault - Dacia (mi-a dat un reprezentant, spunand haios: " E gratis,puteti lua!", desi eu m-am apropiat de stand vazand ca in spate era o scena in care scria "Lumea povestilor" ), iar celalalt de la o colega de franceza la una din scolile prin care am "trecut", acesta fiind realizat din frunze presate. SUPERB! Multumesc, Dana! :)
Am luat cateva carti... "Povestea vietii lui Hans Andersen", doua carti cu retete, "Semne de iarba" povesti scrise de Silvia Kerim si ta-na-na-naaaaaaaaaaaaaa.... surpriza! Am descoperit ca un fragment din Tobias a aparut intr-o antologie de texte literare pentru prescolari,alaturi de scrieri de Tolstoi si alti oameni grei. :) M-am bucurat! :) :)
Va doresc sa va faceti timp sa vizitati targul de carte GAUDEAMUS! Exista multe carti la numai 3, 5 lei. :) 



Niciun comentariu: