vineri, septembrie 13

Descoperiti-va minunata viata!

Ii cunoastem! Doi tineri talentati, Vera Ion (regizoare) si Sorin Poama (actor), plini de efervescenta si dorinta de a schimba ceva in Romania.
I-am descoperit intamplator anul trecut, cand am participat la"Scrie despre tine". Este un proiect amplu, bine structurat (acum fata de anul trecut) si cu rezultate vizibile. Poti deveni actor, sau macar iti scrii propria piesa de teatru, ce are ca punct de plecare viata ta, cu oameni, emotii, locuri, evenimente. Este ceva unic, original, de luat in seama!
Eu nu am avut timpul, banii, curajul de a merge pana la capat.
Aseara, i-am vizitat din nou. De aceasta data in incinta Teatrului de Comedie, Sala Studio. Senzatia lasata dupa trei ore de exercitii teatrale, a fost WOOOOOOOW! Recomand tuturor sa incerce macar o data, o sedinta (care este gratuita) sa vada (sa simta) cum este. Am "jucat" pe scena. Am fost pentru trei ore o actrita in  devenire. Am aflat ce emotii uimitoare exista.... am descoperit cat de prezent trebuie sa fie un actor.... ce putere de concentrare trebuie sa aiba...
Decizia este a fiecaruia dintre voi, dar credeti-ma, merita sa incercati.
Detalii aici:
 
SCRIE DESPRE TINE
 
http://scriedespretine.com/
 
Cum ne povestim lumea?
 

După un festival de o luna care a prezentat 13 spectacole pe texte noi scrise in cadrul atelierului, echipa Scrie despre Tine revine cu noi planuri. 

Joi, 12 septembrie, de la ora 19.00, la Teatrul de Comedie, Sala Studio, organizam un atelier deschis tuturor celor care doresc sa invete sa scrie un scenariu de film sau de teatru. Atelierul este sustinut de regizoarea Vera Ion si de actorul Sorin Poama.
“Vrem să cunoaștem oameni interesați de lumea în care trăiesc și care vor să își povestească realitatea.  Ce ai văzut în ultima lună, cine ești, ce ai de spus. Proteste, întoarcerea în București, planuri, amintiri, pozele din vacanță, așteptările pentru toamnă. Încă o toamnă în București. Cum ne povestim lumea?“ (Vera Ion, trainer)
Scrie-ne pe scriedespretine@gmail.com și inscrie-te gratuit la antrenamentul zero Scrie despre Tine. Antrenamentul durează două ore și se termină cu un text.
 

Niciun comentariu: