miercuri, iulie 3

Oameni

In ultimele zile, ma tot gandesc de ce am devenit atat de egoisti. De ce suntem rai? Unde este umanitatea? Daca noua ne este bine, de ce nu intindem o mana  si celui care este capabil sa faca ceva frumos, util, dar este mai putin norocos?
Offff, Doamne, priveste ce a mai ramas din oameni... 
Oameni care nu raspund la mesaje decat tarziu, cand oricum nu mai are valoare. 
Imi amintesc de oameni care ma cautau cu disperare sa ii ajut, sa ii sustin cand au traversat momente dificile in viata lor. Nu regret. Am facut-o cu mare drag. Insa, cand am avut nevoie de sustinere pentru a desfasura un atelier, a aparut refuzul, lipsa de timp, poate si o mica doza de rautate. Nu iau locul nimanui. Este loc sub soare pentru fiecare. Eu veneam cu Tobias si cateva actiuni pe baza cartii, nu intram peste domeniul lor creativ. 
Nu stiu si nu pot intelege de ce ne comportam astfel...
Stiu ca exista un Dumnezeu....si ma rog mereu sa le lumineze sufletele... sa le imblanzeasca si sa le dea mintea cea de pe urma.
Incerc sa nu mai caut raspunsuri... sa iau oamenii asa cum sunt, cu bune si cu rele. Nu am dreptul sa judec, desi ma doare cumplit... 

2 comentarii:

Mihai spunea...

Imi pare atat de rau... Nu neaparat de reyistenta intampinata de tine, ci mai ales din pricina faptului ca ea e universala. Traim intr+o lume a formelor, nu a continuturilor. Tu ai un continut de o anumita valoare caruia vrei sa+i dai o forma. Altii au forme imense fara continut. Si ei sunt cei care fac regulile jocului. Si tot ei sunt cei mai constienti de superficialitatea si lipsa lor de valoare, culmea, pentru ca, iata, ei sunt primii care i+ar da in cap unui confrate. De ce? Pentru ca simt pericolul de a ramane goi si transparenti.

Daar, iata ca Diogene manca linte pe marginea drumului, cand un filoyof de duzina al vremii a trecut mandru pe langa el, spunandu-i: "Daca ai fi si tu dispus sa-l lauzi pe tiranul Dion, nu ar mai trebui sa mananci linte". Iar Diogene i-a raspuns: "Iar daca tu te-ai multumi cu lintea, nu ar mai trebui sa-i canti osanale lui Dion" :))

Sa ai o zi buna!

DOAR NOI spunea...

@ Mihai:

Multumesc pentru trecere, comentariu si incurajare!
Incerc sa nu iau in seama aceste rautati gratuite si sa trec peste "obstacole" cu zambetul pe buze.Stiu ca ma transforma intr-o femeie puternica. Am nevoie de aceste lectii pentru a-mi invata elevii de ce sa se fereasca si cum sa devina oameni ADEVARATI,FRUMOSI,SIGURI PE EI. Poate reusesc sa creez o MINI LUME MAI FRUMOASA,MAI BUNA,MAI CURATA.

ganduri bune si spor in fapte deosebite. :)