sâmbătă, mai 4

Pastele la Marie Curie

Am mers la spitalul de copii Maria Curie sa impartim daruri din partea unor oameni cu suflet luminos. 

Am invatat ca boala nu rapune zambetul si copilaria. Copiii s-au bucurat enorm de dulciuri si plansele de pictura.
O fetita de 5 ani, Angelica, un inger cu ochi mari si negri, m-a prins de mana si mi-a spus: "Eu te urmaresc. Ma tin dupa tine sa stii. Simt ca ametesc cand vad atatea dulciuri. Eu stiu sa spun multe povesti. Cel mai mult imi plac cele cu Winnie de plus."
M-a impresionat  o tanara, extrem de frumoasa, care sufera de boala oaselor de sticla. Ma rog sa se vindece.... cu totii.:) 
Am invatat cat de importanta este SANATATEA. Restul le mai facem cum le mai facem....mai imprumutam... mai cerem ajutor... mai carpim... dar sanatatea este vitala.
Un Paste Fericit, cu Lumina, armonie, liniste, credinta si speranta. 
Multumesc din suflet celor care au raspuns afirmativ la rugamintea mea. 

2 comentarii:

Unknown spunea...

Hristos a Inviat! Sanatatea si bucuria sufletelor sunt nepretuite! te imbratisez Inger frumos si Bunul Dumnezeu sa te rasplateasca pentru bunatatea si faptele mainilor tale minunate! :) Paste Fericit si sa iti daruiasca Domnul puterea de mai face astfel de fapte minunate pentru cei mici!

DOAR NOI spunea...

Multumesc mult.

Imi doresc ca toti copiii sa fie sanatosi, sa citim povesti, sa desenam, sa ne jucam impreuna.... :)

Fie ca rugile noastre sa fie ascultate.

Paste cu Lumina si iubire. :)