miercuri, februarie 13

Martisoare caritabile :)

Dragilor, 

Elena, un om bun cu suflet mare a pregatit multe, multe martisoare "caritabile" pentru a ajuta câțiva copii dintr-un centru de plasament. Bănutii pe care-i va strânge din donația mărtisoarelor vor fi donati in totalitate pentru cumpararea unor produse de igiena pentru acesti micuti.

Dacă doriți să faceți o faptă bună, de fapt doua, pentru ca veti face doua bucurii in acelasi timp puteti lua legatura cu Elena aici:


Mai jos va trimit si mailul pe care mi l-a scris Elena. Dacă dați click pe link puteti să vedeti si martisoarele. 

Multumesc

"Dragii mei,

Dupa cum stiti multi dintre voi, o mica pasiune de-a mea este lucrul de mana:). Acum ca vine Martisorul m-am gandit sa imbin placutul cu necesarul si asa am indraznit sa va arat martisoarele pe care le-am realizat cu migala pentru anul acesta. Ce este deosebit la ele fata de altele? Pai cumparandu-le aveti ocazia de a face in acelasi timp si o fapta buna! Suma care se va strange din vanzarea martisoarelor va fi donata integral pentru achizionarea de produse de igiena pentru copiii mici (pana in doi ani) aflati intr-un centru de plasament (pampersi, servetele umede, creme de poponel). Aceste produse nu sunt lasate pe mana ingrijitoarelor ci sunt folosite direct de membrii unei asociatii (din care face parte o foarte buna prietena de-a mea) la fiecare vizita a lor acolo - adica aproape zilnic. Asadar, martisoarele sunt aici : http://www.hartiacolorata.com/2013/02/martisoare-2/, voi veni personal sa vi le inmanez si astfel avem ocazia sa ne si vedem :).

Aveti grija de voi!

Elena"
 
Nicoleta Ţintea
 
 

Niciun comentariu: