marți, ianuarie 29

Ganduri

Mi-era pofta de glucoza... nu mai vazusem de mult prin magazine. Ieri, mi-a adus mama. 
Am dat zapada si m-am rugt sa fie bine... sa facem o lume mai bun, mai vesela, mi credincioasa.... Oare cum se putea inainte si acum nu? 
Colega de romana imi spune in cancelarie ca nu a citit romanul Anna Karenina,dar ca a vazut filmul si concluzioneaza: "Mare curva Anna Karenina asta!" :) 
In ger, mi-e dor de vocea ta calda... mi-e sete de sarutul tau aromat, mi-e foame de mangaierile tale fine... si stiu ca te-m pierdut.... E cazul sa scriu despre toate in cartea povesti noastre ce a fost si poate va mai fi... :)
Oameni neseriosi, care mi-au folosit ideile si povestile pentru a face "planuri de afaceri", mi-au folosit timp pentru a le pune cap la cap si acum s-au dat la fund... 
Imi spun: "Rabdare si perseverenta, Claudia!"
Maxima zilei:
 
Cand lucram cu oamenii sa ne aducem aminte ca nu lucram cu fiinte ale logicii. Lucram cu fiinte ale emotiei.
Dale Carnegie

2 comentarii:

copilarim spunea...

Ma intreb ce versiune (film) a vazut...
Eu am vazut 3... evident niciunul nu respecta unul dintre amanuntele destul de importante din carte. Dar cel mai mult m-a dezamagit varianta ruseasca (adica macar acolo ma asteptam sa respecte cartea...lol).
Vreau sa il vad si pe cel cu Keira... :))

DOAR NOI spunea...

@ Copilarim:

:) Nu stiu ce varianta a vizionat.. probabil ultima cu Keira... Dar, povestea in mare e aceeasi.

Imbratisari si pupici. :)