joi, septembrie 13

Tot te mai iubesc

Bine ai sosit în sufletul meu.
Am aruncat tot ce era vechi, urât, prăfuit.
Pânzele de păianjen sunt plase pentru pescuit.
Toate iubirile, franjurate şi indescifrabile
Stau stivuite în cutii de ceai.
Am pus perdele noi,pentru zile însorite.
Draperiile le folosim când sunt nori.
Cărţile de poezii servesc ca preludiu.
Pomii fructiferi din grădină sunt roditori indeferent de anotimp.
Te iubesc...
Acum am aflat...
Nu am ştiut că pot să am atâta răbdare cu tine.
Albastrul ochilor tăi
E seninul cerului din Rai.
Vocea ta îl întrece pe Mozart..
Zâmbetul îmi deschide dorinţa de a trăi.
Fâlfâirile aripilor de înger le simt în uter.
Bicicletele cu aromă de zmeură ne privesc timid
Iar noi ne iubim ca doi nebuni angelici...
În verdele acrilic al ierbii....
Şi pe cuvânt că totul este descrierea unui tablou de Salvador Dali...
Pe care îl ador... Taur ca şi mine...
Un geniu neînţeles....
Dar... pe tine, pe tine tot TE MAI IUBESC!!!! 

Niciun comentariu: