miercuri, septembrie 26

Dorinţe... realizabile?

Sunt prinsă într-o plasă a neputinţei...
Nu pot să merg la un curs de dezvoltare personală pe creativitate... (acesta:

Te aşteptăm la reCreiere pe 14 octombrie!


Vă aşteptăm la reCreiere pe 14 octombrie!
De aproximativ o lună de zile ne străduim să lansăm un eveniment de o zi, pe al său nume: reCreiere.
“re”-ul vine de la “restart”, iar “creiere” vine de la creierele noastre. De ce să ne restartăm creierele? Pentru că uneori avem nevoie să scăpăm de rutină, să încercăm să învăţăm ceva nou, să socializăm.
Astfel că duminică, pe 14 octombrie, vă aşteptăm la reCreiere, locul în care 100 de oameni se vor întâlni cu 10 alţi oameni cu experienţă în următoarele trei domenii: comunicare, creativitate şi motivare) pentru că nu am bani. Salariul îl iau după 15 octombrie. 
Îmi doresc să fac o minibilioteca la şcoala unde predau 6 ore şi nu ştiu dacă voi avea cu cine discuta în acest sens. Dacă nu se poate, voi dona cărţile copiilor, în funcţie de merite. 
Îmi doresc să ajung la lansarea de vineri, de la Muzeul de Istorie, "Maşinile Regelui", dar cartea costă 33 de lei, nu ştiu dacă îmi permit luxul. 
Nu mă mai pot pot bucura de nimic... simt că nimeni nu mai vrea să facă nimic... totul este o mască... 
Uneori simt că trăiesc degeaba... doar pentru simplul fapt că Dumnezeu mi-a lăsat încă suflare... dar nu mai transmit nicio emoţie, nu mai percep emoţii... nu mai pot nici să plâng, nici să râd, sunt îngheţată...

4 comentarii:

Unknown spunea...

Azi-noapte la intersectia 1 Mai cu Turda am vazut o femeie care dormea pe treptele unei farmacii ,iar un batran se plimba la acea ora printre masini neavand bani.
A primit 2 lei.
Nu stiu daca avea casa sau familie.
ASA AM INVATAT CA UNIVERSUL NU SE INVARTE IN JURUL MEU SI CA PROBLEMELE MELE SUNT NIMIC IN COMPARATIE CU ALE ALTORA.
Sa multumim lui Dumnezeu ptr tot.

DOAR NOI spunea...

@ Monica D.:

Da, nu cuntest. :) Fiecare doarme cum isi asterne...
Insa, eu imi doresc sa fac ceva bun si pentru altii... daca ai citit... nu ma refer strict la bucurii pentru mine. :)
Ajut oamenii nevoiasi, cu toate ca am fost jignita de unii cersetori cand le-am oferit mai putin decat "standardele" lor...
Ma implic in tot ce pot face cu venitul si cu mintea mea si cu sufletul meu.... :)


Unknown spunea...

-Din ultimele 2 paragrafe se intelege altceva ptr ca te referi la tine.
-Cunosc si eu doua persoane -Iuliana Cristescu si pe Adriana (blogul ``Dar din dar``)care fac foarte multe lucruri ptr altii.Atat de multe incat nu mai au timp sa se planga.
Ai putea sa inveti de la ele -sa fii si tu mai puternica .
Doamne ajuta!

DOAR NOI spunea...

@ MOnica D.:
Le cunosc pe cele doua doamne...
Sunt destul de puternica... le am si eu pe ale mele (despre acre nu scriu aici neaparat). Fiecare din noi avem calitati si defecte... asa ca...
Oricum nu ma iau la intrecere cu nimeni...
Unii poate doarscriu si cer ajutor pentru altii.
Te-a gandit vreodata ca eu chiar daruiesc posibil dintr-un salariu de profesor? In fine... e usor sa comentezi...
Multumesc pentru vizita oricum.
Doamne ajuta.
A, cerut un curs prin acre imi devolt creativitate si voi scrie mai frumos pentru copii sau voi lucra altfel cu copiii... deci nu cer 100% pt mine. Si am cerut o carte... pe care oricum o voi face sa circule cum am facut cu multe alte carti.... sunt oameni (inclusiv Iuliana Cristescu) care poate confirma ca i-am druit carti.

Imbratisari... si spor in toate.