miercuri, august 8

Impresionată până la lacrimi


  Ce îmi pot dori mai mult? 
Poate un copil al meu... care să se bucure de poveştile pe care le scriu special pentru el... 
Sper să trăiesc acea zi...                                                                                                                                                             


 24.06.2012
                                                    
                                                           Grozava scriitoare Claudia

Claudia este cea mai buna sciitoare din lume ,ea mi-a scris multe povesti pe care le-am apreciat. Stiu ca si-a dat silinta foarte mult de aceea o laud .Eu cred ca o sa ajunga un mare scriitor ca:Eminescu,Ion Creanga sau Andersen.Vreau sa iti spun ca potrivesti bine versurile compuse.Ma bucur ca mama mea are o prietena scriitoare .Ea face povestiile amuzante.Mereu reuseste sa ma faca sa citesc toate povestile pe care mi le da.Eu vreau sa isi continue cariera de scriitoaare ajungand un nume renumit in toata lumea.Din povestile ei am scos fraze frumoase care m-au ajutat la scoala in multe dintre exercitile care ne-au fost date.Acum sunt in vacanta si am mai mult timp sa ii citesc povestiile ei magice care sunt suta la suta originale.
                                                               Dobre Rares

2 comentarii:

Anonim spunea...

oauuu! ce frumooos! ce dragut a scris pustiul! :)
pentru asemenea `efecte` chiar ca merita sa continui orice lupta, orice efort in a scrie si pe mai departe...
poate este inca `un semn` ca esti pe calea cea buna, ca nu trebuie sa te demoralizezi si ca trebuie sa continui cumva sa te ridici ori de cate ori ai cazut. poate asta este lectia pentru noi toti. :)

campuri de lavanda

DOAR NOI spunea...

@ Campuri de lavanda:

Daa.... minunat... :) E un copil deosebit.... mi-a fost mana dreapta in scriere... el citea si imi spunea ce "scartaie" in poveste.

Imbratisari...si zambete... si minuni. :)